מאמרים

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן - חלק שני



בעלי העסקים הקטנים נכנסים למשחק
בעל עסק קטן המעוניין לשווק את עסקו ולפרסם אותו מבין כיום שהוא מוכרח להקים אתר לעסק. אולם כיצד יעשה זאת. לשם כך הוא יפנה אל אנשי מקצוע המתמחים בהקמת אתרים בסוגים שונים.
בעל העסק שהוא למעשה הלקוח יושב עם איש המקצוע שהוא מתכנת או בעל הכשרה של הקמת אתר ויציג בפניו את היעדים שהוא מעוניין להשיג, את הסגנון של הדברים, את גודל העסק, צורת תפקוד העסק וכמובן התקציב שהוא מוכן להשקיע עבור העסק. הקמת אתר ותחזוקו השוטף יכול לנוע חודשית בין 300 ש"ח ל20000 ש"ח תלוי בגורמים רבים.

נניח שאנו עסק קטן המשרת מספר לקוחות מצומצם בישוב עירוני לא גדול במיוחד. הרי שאין לנו עניין רב בפיתוח אתר העסק לממדים גדולים כמו שירות קנייה מקוונת, דפי מידע רבים המשתנים ללא הרף וכיוצא בזה. כל מטרתנו היא שאם אדם מחולון לצורך העניין מעוניין באנשי מקצוע שמוכרים אמבטיונים, או אם אנחנו בחיפה מחפשים הדברות בחיפה הרי שכל מטרתנו הוא לגרום לתושב הפשוט להגיע אלינו דרך מנועי החיפוש ולקרוא בכלליות על העסק, עלויות המחיר ודרכי התקשרות. הדגש כאן יהיה על קידום האתר בעזרת מקדמי אתרים. בחירה נכונה של מילים וביטויים שיכניסו אותנו טוב לשדה של גוגל ובחירת דומיין לאתר שיהיה דומיין מתאים וטוב הם הכלים החשובים בעת ההקמה. יוצא שאין צורך באתר כבד בעל מידע רב ועיצוב אגריסיבי אלא רק תורת תקשורת חדשה בשדה האינטרנט. כך יוכל לשלם הדברות בחיפה סכום על הקמת אתר המתאים לצורכו.

חזרה לחלק ראשון